Thursday, August 6, 2009

rindu!!!!

aku sebenarnya rasa rindu untuk dibebani dengan asgment hehe..ingat lagi sem lepas walaupun pengajian master sangat relaks dari segi jadual kelasnya tapi tak sangat relaks dari segi jumlah asgment..tiap2 hari ade je asgmnet baru yang menanti..kadang2 aku nak tido pun tak lena memikirkan nak siapkan asgment..bila aku ketawa lebih je ngan membe mesti dengan tiba2 hati aku terdetik kerisauan untuk menghadap asgment yang tak buat lagi hehhe..time tu rasa cam tension sangat rasa cam nak hbiskan cepat2 pengajian, tapi sekarang rasa rindu plak dengan semua tu..sem ni aku cuba siapkan tesis aku, dua hari lepas ukm dah hantar surat memberitahu mengenai perlantikan penyelia untuk tesis aku..En Nazri bin Ahmad telah dilantik selaku penyelia dan tajuk tesis yang aku pilih adalah seni tekat yang dihasilkan di Kuala Kangsar Perak..risau jugak, sepatutnya aku dah mula gerak turun sana tapi keadaan kesihatan aku yang tak mengizinkan sangat aku tangguh dulu..lepas ni aku kena kerja keras sikit, kena berkorban banyak masa untuk menyiapkan tesis aku, insyallah kalu boleh aku nak siapkan pengajian aku hujung tahun ini jugak...insyallah...

No comments:

COPYRIGHT@Segala Yang Tercatat Hak Milik Zue Zara