Wednesday, July 29, 2009

suamiku

ari ni last hubby ku kerja sok dia cuti..coz we are plan g cameron highland..aku rasa lawak plak tengok hubby aku yang acited nak g trip tu..ye la hari isnin ari tu dia dah mula tnya aku dah pack ke brang nak bawa..aku macm terpinga sekejap..pack?pack barang apa..la kita kan nak g cameron ooo aku dah mula senyum..ye la nak g sana bukan nak tido pun balik hari..g hari khmis(malam) balik jumaat berapa sangt baju nak bawa kan hehhe..aku hairan gak knp hubby aku ni beria-ia je nak g cameron ni rupa-rupanya dia kata sepanjang di hidup selama 30 tahun ni dia tak pernah g cameron highland aku dah senyum panjang, asalnya aku nak gelak besar tapi cian plak kat dia hehhe...so aku senyum sumbing je hhehe..aku plak dah bnyk kali p so aku tak la beria-ia sngt...bagi aku cameron dah tak sejuk macam dulu tu aku tak rasa seronok sangat..tapi trip ni mak mertua, adik ipar aku pergi semua so aku join la + teman hubby aku...sian sayang tak pe nti kita g ye cameron higland tu ye abang..

suami kutersayang

No comments:

COPYRIGHT@Segala Yang Tercatat Hak Milik Zue Zara