Thursday, June 6, 2013

zara dan pocoyo

siapa suka kartun pocoyo budak biru yang comel tu hehhe...zara suka sangat baru2 ni abah zara tayang kartun kat zara apa lagi melonjak lonjak dia tengok kartun biru tu...dia mula suka tengok kartun tu bila pertama kali p.usu zara tunjuk kat dia dlm phone p.usu dia, tak berkelip mata tengok kartun tu siap suka2 lagi...esok tu abah zara apa lagi download cite kartun tu di internet untuk tayang kat ank dara dia sorang tu... bukan main suka dia



2 comments:

Mimie Najib said...

waa, kecik2 dah pandai layan katun..hehe

Nana Liena said...

comelnya zara..hehe.. saya pun suka pocoyo juga.lol

COPYRIGHT@Segala Yang Tercatat Hak Milik Zue Zara