Thursday, July 23, 2009

salam..

permulaan n3 aku dengan cerita my new hoby..tak sangka plak aku berminat menjadikan komputer sebagai hoby baru aku (dulu aku dan buku novel ahaks...) tau apa yang aku mula rasa bestnya mengenai dunia it ni...tara!!! adobe photoshop...ni semua adik ipar aku yang ngajar..dulu time aku study dah ada membe aku yang teror ngan photoshop ni tapi aku je tak ambik pusing..ye la time tu aku ni bukan jenis minah yang suka ngadap laptop sehari suntuk..aku bukak laptop time study dlu just nak siapkan asmngt n dengar lagu tu je dua bnda yang berfungsi dalm laptop aku opss plus tngok cd korea hehe sampai pagi..sekrng ni sampai ke pagi aku sangup ngadap pc sematanya nak adjust gambo hehe..my hubby geleng kepala je..ala dia kata tengok ar bulan depan mesti tak layan dah adjust2 gambar ni, tengah syok dia pulun ar jemu nnti stop ar...tu dia wat tak kisah pun...cam paham je hubby aku ni..ye la dah nama pun suami mesti ar paham perngai isteri dia hehhe tak gitu...ni aku tunjuk hasil keje aku yang dah siap dan aku puas hati.










indahnya suasana ini


tepian pantai




p/s : dua2 gambar ni keje pertama aku

No comments:

COPYRIGHT@Segala Yang Tercatat Hak Milik Zue Zara